De allerlaatste voorbereidingen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu De allerlaatste voorbereidingen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

De allerlaatste voorbereidingen

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 April 2016 | Nederland, Veghel

Hallo allemaal!!

Zaterdag is het zover dan vertrek ik om 15u met de bus naar Bosnië.
Dus dat wil zeggen de koffer word gepakt, spullen zijn bij elkaar gezocht.

Van het geld wat ik over had heb ik schrijf en speel materiaal gekocht voor de kindjes en heb ook nog wat schrijf materiaal en knuffels gekregen van mensen. Ook dit gaat allemaal in mijn tas mee naar Bosnië.
Waar ik het zal overhandigen aan de directeur van de school en deze verdeeld dit onder de leerlingen.

Zondag middag komen wij aan in Živinice in Bosnië, waar ons hotel staat.
Maandag gaan we naar de school, die we op zullen gaan knappen met name de lokalen. Dit ook op dinsdag en donderdag.

We hebben nu een lokaal toegewezen gekregen. We gaan het Wiskunde/Reken lokaal voorzien van een make-over. Waardoor we kleine aanpassing hebben moet doen in onze planning. Het wordt nu iets met cijfers.

Woensdag gaan we een dagje op verkenningstocht dit of in Srebrenica of in Sarajevo.

Donderdagochtend gaan we ook met de kinderen een activiteiten.
En is er 's middags ook nog een afsluiting van de week.

Vrijdag vertrekken we 's morgens rond 8u. weer terug naar Nederland en zullen we vrijdag rond 8u weer aankomen op school.

Ik ga mijn best doen om, om de dag iets te plaatsen op deze blog. Maar vanwege de slechte wifi verbinding kan ik dit niet helaas niet beloven.
Dan komen de berichten en foto's later online.

Ik heb er heel veel zin in!!

Liefs Kim

  • 04 April 2016 - 18:31

    Loes:

    Hoi Kim

    Wij wensen jou heel veel succes in Bosnie
    Maak er wat leuks van,dat geeft je dan veel voldoening
    We kijken af en toe hier op dan kunnen wij jou volgen

    Groetjes Loes en Edwin xxx

    Veel plezier daar
    Zou leuk zijn als je fotos erop zet

  • 04 April 2016 - 19:23

    Benita:

    Hoi Kim heel veel plezier en succes met het opknappen van het klaslokaal. Super dat je dat gaat doen ! Groetjes benita

  • 04 April 2016 - 19:41

    Heidi:

    Wauw wat ontzettend spannend en dapper dat je dat durft. Ik wens je heel veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 2710

Voorgaande reizen:

09 April 2016 - 16 April 2016

Bosnië 9 t/m 16 april 2016

08 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Sri Lanka juni 2014

Landen bezocht: