Nog 6 weken en 3dagen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu Nog 6 weken en 3dagen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken en 3dagen

Door: Kim van Asseldonk

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Maart 2016 | Nederland, Veghel

Halloooo!!

Nog 6 weken en 3 dagen en dan is het zover. Dan vertrek ik naar Bosnië.
Eerst een reis van 24 uur en dan een weekje hard aan de slag voor een mooi doel. Vernieuwde schoollokalen op de school.

Ideetjes die we nu hebben voor muurschilderingen zijn cartoon dieren en het thema jungle.

Het benodigde bedrag is overgemaakt op de speciale Bosnië rekening van school.

Het geld wat ik over heb ga ik nog gebruiken voor het kopen van Schriftjes en schrijfmateriaal. Denk aan potloden, stiften, gummen, puntenslijpers enz.

Ik ben benieuwd en heb er heel veel zin.

Maar eerst nog even die hard werken aan stage opdrachten zodat die ingeleverd zijn en goedgekeurd voor het Bosnië avontuur begint.