Bedankt allemaal voor jullie bijdrage. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu Bedankt allemaal voor jullie bijdrage. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

Bedankt allemaal voor jullie bijdrage.

Door: Kim van Asseldonk

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Januari 2016 | Nederland, Veghel

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie sponsoring door het kopen van mijn chocolaatjes en kokos koeken en niet te vergeten de vrij giften.

Het eind bedrag wat ik nodig had om de kinderen in Bosnie te helpen heb ik bij elkaar.
Het bedrag om daar hun school op te knappen en les- en speelmateriaal voor ze te kopen.

Het komt steeds dichterbij. Plannen hoe we het gaan aanpakken worden gemaakt. Er wordt gebrainstormd wat we nodig hebben aan materiaal.
Kortom de voorbereiding zijn in volle gang.

Project locatie is bekend, dit zal zijn in het plaatsje Dubrave, daar gaan wij een basisschool opknappen

Bij gevoegd foto's van onze project locatie, hoe het er nu uit ziet daar.


Tot slot!
Via deze weg houdt ik jullie op de hoogte van alle voorbereidingen en resultaten in Bosnie. Zodat jullie kunnen zien waarmee ik (en jullie met z'n alle) de kinderen heb geholpen.

Liefs Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 2716

Voorgaande reizen:

09 April 2016 - 16 April 2016

Bosnië 9 t/m 16 april 2016

08 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Sri Lanka juni 2014

Landen bezocht: