Laatste klusdag - Reisverslag uit Dubrave, Bosnië en Herzegovina van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu Laatste klusdag - Reisverslag uit Dubrave, Bosnië en Herzegovina van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

Laatste klusdag

Door: Kim van Asseldonk

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 April 2016 | Bosnië en Herzegovina, Dubrave

Halloooo,

Vandaag laatste dag klusdag gehad.
We zijn de ochtend begonnen met een activiteit met de kinderen. De jongens hebben gevoetbald en de meisjes waren helemaal verkocht door de bellenblaas die ik had meegenomen. Toen ik het ze gaf snapte niet wat het was, na het voordoen, vonden ze het super leuk en kwam naar ons toe als ze hun bellenblaas kwijt waren.

Het was echt geweldig! Kortom de Bosnische kinderen zijn geweldig, ze zijn zo blij met kleinste dingen. Als is het maar een pen, em schriftje of een knuffel.

Daarna weer verder met het wiskunde lokaal. Ondanks vele tegenslagen en woordwisselingen zijn wij allemaal te tevreden. Ook de wiskunde leraar en de directrice waren erg tevreden. Dit gaf echt een goed gevoel want voor hun doen we het uiteindelijk.

We hebben de dag afgesloten in de gymzaal met de kinderen van de school en ons Bosnie team! Zang en dans, Bosnisch en Nederlands het kwam allemaal voorbij. Iedereen deed mee welk lied of dans dan ook! Gewelig!!

Morgenvroeg gaan we weer terug naar Nederland!

Ik heb erg genoten van deze project week. Het was echt super! En mooi om te zien hoe blij mensen al kunnen zijn met de kleinste dingen die voor ons weinig betekenis zouden hebben.