Eerste klusdag! - Reisverslag uit Dubrave, Bosnië en Herzegovina van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu Eerste klusdag! - Reisverslag uit Dubrave, Bosnië en Herzegovina van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

Eerste klusdag!

Door: Kim van Asseldonk

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 April 2016 | Bosnië en Herzegovina, Dubrave

Halloooo,

Vandaag de eerste klusdag gehad van de drie.

Het begin is gemaakt, na veel tegen vallers. We zijn begonnen met de oude verf van de muur afhalen. Daarna de nieuwe laag verf erop. Maar omdat de muren oud zijn en veel vocht vast houden, liet de nieuwe verf ook snel weer los. Na een paar lagen verf is het toch gelukt.

De basis is nu bijna klaar morgen nog het laatste stukje van het plafond doen. En beginnen aan de muurtekeningen.

De kinderen op de school willen van iedereen van ons, onze namen op hun arm. Ze gingen met hun armen vol namen naar huis.
Ze zijn zo lief en zo dankbaar. En zo blij dat wij dit voor hun komen doen.

Het is ook maar een kleine school, te klein voor het aantal leerlingen wat les krijgt op de school. Daarom gaat de ene helft smorgens naar school en de andere helft smiddags.

Het was een leuke eerste klusdag!!
Op naar klusdag 2.

• 11 April 2016 - 20:06

Ome Willow:

Goed bezig Kim!!

• 11 April 2016 - 23:32

Loes:

Hoi Kim gaat het goed daar?
    Op de telefoon kan ik de foto's helaas niet goed xien
    Kijk morgen wel even op de compie

Succes verder xxx

Loes

• 13 April 2016 - 08:59

Carla Van Der Linden:

Hoi Kim,
    Goed werk! En wat leuk dat jullie respons krijgen van de kinderen. Voor hen doe je het per slot van rekening allemaal. Nog heel veel (klus)plezier daar!

Groetjes van ons