Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Živinice, Bosnië en Herzegovina van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Živinice, Bosnië en Herzegovina van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Kim van Asseldonk

Blijf op de hoogte en volg Kim

10 April 2016 | Bosnië en Herzegovina, Živinice

Halloooo,,

Dag 1:

Vandaag was het dan zover de reis naar Bosnië!!
Om half 3 verzamelen op school.

Bagage werd in de bus geladen.

Afscheid nemen van Mama, Milou, Lars en Robin.
Bij het instappen waren er niet genoeg plekken ik kon niet meer zitten. Na wat ruilen en schuiven had iedereen plek.

En vertekken maar!!!

Dag 2:

Vandaag na een lange reis van 24 uur. Slapen in het gangpad. Vanmiddag om 15u aangekomen in Bosnië. Bij ons hotel.

Onderweg al een indrukwekkend beeld gezien Bosnië. Huizen die door de oorlog verwoest zijn. Mensen werden opgesloten in hun huizen en de huizen dan werden opgeblazen.
De ruines van de huizen zijn blijven staan en daarom heen zijn nieuwe huizen gebouwd. Deze huizen zijn nooit afgebroken maar ook niet opnieuw opgebouwd omdat ze niet meer wisten van wie de huizen waren.

Verder kan ik nu nog niet heel veel meer vertellen, een busreis blijft een busreis.

Zo lekker slapen in een bed, veel beter als op de grond van een bus.

Morgen gaan we beginnen op de school.
Morgen volgt er weer een nieuw verslag!!

Welterusten!

• 10 April 2016 - 21:24

Ollie:

Mooi geschreven Kim. Ik zal je verhalen blijven volgen . Succes daar !!

• 10 April 2016 - 21:48

Benita:

slaap lekker, succes met de verdere ontwikkelingen.

• 10 April 2016 - 23:16

Linda:

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen.
    Veel plezier en succes morgen!

• 10 April 2016 - 23:19

Tante Jeanne:

Succes Kim ,
    Vergeet niet te genieten!!