De reis boeken - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu De reis boeken - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

De reis boeken

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 Januari 2014 | Nederland, Veghel

Yeaaaah! Onze paspoorten zijn binnen. Dus dat betekent dat we de reis kunnen boeken. Dat hebben we vandaag dan ook maar meteen gedaan. We hebben geboekt via reisbureau vakantie experts in Sint Oedenrode. Dit omdat we allebei nog geen ervaring hebben met de groepsreizen van fox vakanties. Zo konden we ook nog de nodige vragen stellen. Achteraf ook maar goed dat we voor boeken via het reisbureau gekozen hebben. Er kwamen wat dingetjes naar voren die we zelf nooit gevonden zouden hebben. Zoals de tussenstop op Malé (Maldiven),de beste manier voor het aan vragen van ons visum.

De reis is geboekt! Nog een aantal dingen doen en voorbereiden. En dan is het op 8 juni 2014 zover. Dan vertrekken we in de avond richting Istanbul en vanuit Istanbul naar Sri Lanka, met een tussenlanding in Malé.

Op naar de volgende stappen de inentingen en het visum.

We hebben er al super veel zin in!