De eerste stappen zijn gezet. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu De eerste stappen zijn gezet. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Kim Asseldonk - WaarBenJij.nu

De eerste stappen zijn gezet.

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 December 2013 | Nederland, Veghel

Een paar weken geleden kwam Ilse, met de vraag of ik het leuk vond om samen met haar een reis naar een ver land te maken.
Omdat ik dit zelf heel graag een keertje wilde doen, zeg ik daar zeker geen nee tegen.

We zijn samen op zoek gegaan naar een reis. Al snel kwamen we een reis tegen die ons heel erg aansprak. Sri Lanka, 16 dagen rond reizen en evt. verlening van 5 dagen vrijwilligerswerk.

De reis is uitgekozen, 21 dagen inclusief 5 dagen vrijwilligerswerk. Nu de volgende stap het vrij vragen voor deze dagen op het werk, allebei kregen we een goed keuring.

Dus konden we gaan boeken. Maar helaas dat ging nog niet :(. Er werd gevraagd naar een paspoort nummer, beide moeten we het paspoort nog aanvragen dus boeken ging nog niet.

We hebben maar meteen een afspraak gemaakt zodat we ons paspoort kunnen aanvragen.